måndag 7 januari 2008

Hysterisk trötthet

Dagens låt är I'm so tired med The Beatles.

För det är jag. Vändningen av dygnet genomfördes med häpnandsväckande effektivitet den här julen, så i natt summerade jag sömnen till tre timmar. När mobileo började ösa väckningssignalen Rule Britannia klockan nio trodde jag de skämtade med mig, men det var bara att zombiea in i duschen och sedan gå the green line upp till SVC för ännu ett ångestladdat seminarium.

Det var ytterst nära att jag föll in i skönhetssömn på eftermiddagen men eftersom att jag hade bestämt tid på gymmet med Alex tog jag tag i mig själv och gick dit. Alex, däremot, dök inte upp på något sätt. Vad var det om?

Körde i alla fall ett trött pass, och snart är man i fas med träningen igen. Beach 2010 - here I come!

Nu ska jag avsluta dagen med att försöka hålla mig vaken några timmar till. Detta trots att Unibet inte ens ger pengarna tillbaka till den som spelar på att jag däckar före klockan 21.00.

Inga kommentarer: