tisdag 19 februari 2008

Hannes: "Gammal nyhet"

Hannes Asplund har bemött King Kolos sensationella uppgifter. Han menar att det inte finns något uppseendeväckande med dem alls.
- Det där är gårdagens nyheter, säger han.

Hannes Asplund befinner sig just nu på semester/fiskeresa (Är det möjligt att ta semester från att vara arbetslös?) i Eskilstuna och har därför inte haft tillfälle att kommentera det faktum att han en gång i tiden har älskat sitt nuvarande hatobjekt Salem al Fakir.
King Kolo får sent på måndagskvällen tag på Hannes Asplund.

Hur bemöter du dessa frapperande uppgifter?
- Jag förstår inte vad du menar, säger Asplund indignerat. Jag har redan erkänt att jag tidigare gillade al Fakir. Det där är ingen nyhet - alla känner redan till det. Det är bara ett löjligt avslöjande från din sida.

När publicerade du uppgifterna om din tidigare inställning till Salem al Fakir?
- Det var länge sedan, du får väl kolla själv på min blogg. Det kanske var i maj eller något.

Du verkar osäker på när du skrev detta.
- Du får kolla själv. Allt finns på bloggen.

Har du ändrat åsikt om någonting mer?
- Ingen kommentar.

Men är det inte ett anmärkningsvärt åsiktsbyte?
- Jag har inget mer att säga dig.

Hannes Asplund är uppenbart irriterad över detta avslöjande och vill inte ge King Kolo mer information. Nu återstår det bara att vänta på en uppdatering av Hannes Asplunds blogg, där han lägger alla korten på bordet. Allmänheten vill inte se flera lögner nu, vi vill bara ha sanningen.

Inga kommentarer: