tisdag 15 september 2009

Mår inte bra

Jag är sjuk, så det är därför jag inte uppdaterar. Var ju seg hela förra veckan, och i fredags började det bli tungt att andas. I söndags ringde jag till sjukvårdsupplysningen eftersom att det inte blev bättre och de tyckte att jag skulle åka in till akuten.

Eftersom att jag är i Linköping kunde mamma och pappa skjutsa in mig och Sara som följde med, och sedan blev jag undersökt. Det var blodprov, EKG och lungröntgen. De kunde utesluta bakterieinfektion, så läkaren trodde att jag har en virusinfektion i lungorna. Det enda som hjälper mot det är vila, så det känns ju tungt.

Igår kände jag mig lite piggare men idag är det ganska segt igen. Jag skriver igen när jag mår bättre.

5 kommentarer:

Becks sa...

krya på dig!! dags att ta en öl när du blir frisk!

Anonym sa...

Mjäkis. Krya på dig

Kerstin sa...

'kej, blogga nu.

Karin sa...

Men hur är det med dig nu för tiden?
Hoppas att du känner dig bättre.

Hälsningar
Fru Larson

Diamond Champagne sa...

Jag tror att du måste blogga för att bli frisk.

(ärligt, det här är under all kritik)