torsdag 10 september 2009

Mogen? Vamhannes?

Måste bara dela med mig av detta. Gick igenom mina hämtade filer här på datan och hittade ett word-dokument som var döpt till "FIXAS".
- Hm, sa jag högt för mig själv och rynkade ögonbrynen. Det där dokumentet har inte jag något minne av. Jag undrar så hemskt mycket vad det kan vara.

Djärvt och utan en tanke på konsekvens eller verkan förde jag muspekaren dödsföraktande mot ikonen - och dubbelklickade.

Upp kom en så kallad Att Göra-lista, signerad min bror. Här följer hela skapelsen, fullkomligt oredigerad (bortsett från mina fetningar där han är extra mogen):

Kurslitteraturbajs

Stundentportalen? - ansökt

MEW

Nation - Gå dit plus 400 kr och Antagningsbesked
Hyresskiten - 1:a Sep efter 12.00 ,Dragarbrunnsgatan 50, 1 trappa upp i Svavagallerian. Leg
Fylla i registrering - ha med på introduktion
AUO 1 - 31:a Aug 12 - 17 i Univeristetets Aula S:t Olofsgatan


Uppdok pinkod - 3****2

UpUnet - Måste få studentportalenkontot

Louise o patrik - cashhish



Imorrn:
Tvätta kläder - check
Anslagstavlan plus allt på väggarna.
Skriva ut skit
Packa i nesse, dosan, laddare,
Pengar i sparhoran
Mp3
Köpa battehora

Mer än så krävs inte för att jag ska bli underhållen på en torsdag.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hannes gör listor, roligt! Jag är förvånad över att det inte står skummare grejer, säkert att du inte redigerat lite?

Joel sa...

Jag kommer inte ihåg annars.
När jag använder mig av profaniteter innebär det att jag inte orkar förklara ordagrant vad det är jag ska göra, då jag redan vet detaljerna men vill komma ihåg att det stora hela skall göras.

Inget av det där är gjort dock förutom typ 2 saker.