tisdag 29 december 2009

Sara gör som Cesc

Igår, när jag var och klippte barret, tog Sara en sväng på stan i jakt på accessoarer till nyårsoutfiten. Då hände det. En oväntat isfläck dök upp och fällde henne sånär till marken. Följden av detta blev ett par djupare skrapsår på tummen och ett uttänjt ledband i knäet.

Det hela var en chockartad upplevelse för 23-åringen.
- Jag såg hela livet passera revy framför ögonen, säger hon till King Kolo. Det hela var oerhört pinsamt, det var sjukt mycket folk ute på stan och alla stannade och pekade på mig. Det kändes så i alla fall.

Sara tvingas nu till ett skadeuppehåll som enligt uppgift till King Kolo kan bli så långt som tre veckor.
- Det är jävligt surt att åka på ett bakslag just nu när jag har varit i så bra form. Det känns bara så typiskt, särskilt som att det har börjat gå så pass bra för laget igen. Men det är bara att gilla läget och jobba hårt för att komma tillbaka så fort som möjligt.

King Kolo önskar Sara ett snabbt tillfrisknande.

2 kommentarer:

Sara sa...

HAHA!

Kerstin sa...

Det är vansinnigt chockerande att halka omkull. Halka till gör man ju då och då, men omkull... hände senast när vi bodde i Vås, fattade ingenting, jag bara låg på marken. Man ifrågasätter sig själv som tvåbent varelse.