tisdag 2 februari 2010

"Finalen blir som en orgasm"

dfghuiolpölkjhgfghjklöölkjhghjklöölkjhghklölkjh
Hälsningar Sara.

Hon är så duktig. Kan nästan skriva själv. Eller så blev hon bara provocerad av att jag inte är jätteintresserad av Paradise Hotel. Jag vet inte. Ni får fråga henne.

Vad har då hänt sedan sist? Inte så mycket faktiskt. Jag pluggar lite halvslött sådär emellanåt, går till vårdcentralen och lämnar prover sådär som man gör då och då och unnar mig utöver det god mat. Det går att leva som student också, trots att det är ganska mycket arbetslöshetskänsla över tillvaron.

Sara flydde hit igår sedan hon hade utsatts för ljudterror i sin lägenhet. Tyvärr kunde Studentvägen inte bjuda på så mycket bättre audiomiljö då grannarna borrade i fyra timmar i går eftermiddag. Vad fan höll de på med? Letade efter en guldåder i väggen eller? Jag vet inte. Ni får fråga dem.

Nu antar jag att jag får kolla på sista avsnittet av Paradise. Hoppas Svartenbrandt tar hem det. Hon har ju ändå bott i Lambohov och tror att finalen blir som en orgasm. Tror jag i alla fall.

3 kommentarer:

Hannes sa...

Varför följer du Paradise hotel?

Kerstin sa...

Ja, varför? Du vet att du inte vill titta.

The Artist Formerly Known as King Kolo sa...

Jag bestämmer över fjärrkontrollen när Arsenal spelar. Annars bryr jag mig inte särskilt mycket.