torsdag 1 april 2010

Dags att uppdatera bokmärket

Idag firar jag och Sara officiellt ett år som boyfriend and girlfriend! Det har varit ett väldigt härligt år, även om jag inte har kunnat vara med henne så mycket som jag hade önskat på grund av viss geografisk problematik. Som bekant. Men det känns trots det väldigt bra att vi kan önska oss själva grattis.

För att manifestera att vi nu har varit tillsammans så länge har vi kommit överens om att göra gemensam sak även på Internet och starta en kollabrativ blogg. Från och med nu kommer jag inte att uppdatera King Kolo något mer - för det går ju faktiskt inte att ha en blogg som är döpt efter en Manchester City-spelare. Den nya bloggen heter Par I Hjärter och ni hittar den här.

Så King Kolo har gjort sitt i bloggosfären, men Axel fortsätter som om inget hade hänt. Vi syns vidare - men på en annan plattform.

4 kommentarer:

Sara sa...

alltså när jag läste om bloggen så tänkte jag hårt och intensivt HOPPAS ATT DET ÄR ETT SKÄMT! och tack gud, moder jord och de andra för att det var så!
Grattis till ett år med Sara, you are the luckiest!

Kerstin sa...

Känner mig mer lättad än lurad. Alla vet ju att det inte funkar att vara två om en blogg.

Josgos sa...

Jag läste blogginlägget tre dagar efter. Jag blev mest förvirrad! Och är inte Par i Hjärter en film från åttiotalet? Kul att ses på fika i lördags! KRAM och GLAD PÅSK!

Erik sa...

Snyggt! Förvirring övergick i lättnad för mig också, även om det hade varit hysteriskt om ni startade en par-blogg som delar namn med en swingerklubb!