tisdag 23 september 2008

Jag, seriös

Jag har börjat tentaplugga - två veckor före kick-off på tentan! Projekt Nu-jävlar-i-helvete-tar-du-tag-i-ditt-liv-och-börjar-plugga-istället-för-att-jobba-på-kvällarna är initierat, och jag känner mig mycket nöjd med mig själv. Det är inte svårt att plugga på ILU men det är idiotmycket att läsa och 300 miljarder småuppgifter som ska lämnas in varje dag.

Jag har så pass bra kontroll på läget att jag hinner jobba imorgon. Planering ska bli mitt största intresse i höst.

I övrigt då? Jo, jag drar till Linköping på fredag och ska kanske tvätta på torsdag. (Intresseklubben tvingas nog köpa in nya antckningsblock för all information som måste skrivas av från det här inlägget).

I morgon ska jag förklara varför jag är den mest typiske 80-talisten av alla. Det blir något annat det.

Inga kommentarer: