onsdag 10 september 2008

Mjäh mjäh mjäh jag vill ha choklad

Alla vet ju att tjejer bara äter choklad. Så nu kommer chockbeskedet till mina kvinnliga läsare (och då menar jag kvinnliga som i att de ÄR kvinnor, och inte som ett adjektiv).



Nu är krisen nära. Prischocken i natt, för att tala löpsedelska. Det blir till att börja äta riktig mat nu är jag rädd.

Inget mer mjäh mjäh mjäh jag vill ha choklad mjäh mjäh mjäh för jag har mens mjäh mjäh mjäh jag vill shoppa mjäh mjäh mjäh jag använder orimligt mycket toalettpapper mjäh mjäh mjäh, eller liknande typiskt tjejgnäll med andra ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är du säker på att någon inte bara läst SCB:s KPI från förra veckan, som visade sig vara felräknat(och som föranledde riksbanken att höja räntan, FAST DE INTE BEHÖVDE!!)?
jag menar - kan det inte vara så att det ska stå 1,2% istället för 12% prisökning på slutprodukten? ett programmeringsfel upstår så lätt - ett kommatecken försvinner så lätt.
jag tror du har fel, alla vet ju att schoklad alltid inte påverkats av bolånekriser och stigande oljepriser. det vet ju alla.. eller?

Sandy Francisco sa...

Av choklad blir man glad Axel!!