söndag 21 september 2008

Nu lägger jag ner karriären

I alla fall för den här fotbollssäsongen. I dagens (fölust)match lyckades jag båda stuka tummen (!) och bli lika stämplad som Clichy, så nu pallar jag inte mer. Vi ses igen i maj nästa år, säger jag till fotbollskarriären. För nog är det lite väl tidigt att lägga skorna på hyllan vid 25 års ålder?

Det ska faktiskt bli skönt att ägna söndagarna åt andra saker framgent. Det är onekligen så att hela dagen går åt när man spelar match, och nu vill jag ha helgerna fria. Då kan jag göra mer vettiga saker som att plugga (heh) och sånt.

Till sist har jag tagit till mig av ett råd jag fick av min livsstilscoach, och ser framtiden an. Nästa vecka kommer att bli en bra vecka.

Jag kanske rentav åker till Linköping i helgen. Vad tror ni om det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Om ÖG var dåligt vad tror du då då inte originalet Östergötland kommer vara?

Cogito ergo sum.