tisdag 4 november 2008

Det accepteras ICKE

Jag är så sjukt nöjd över att åka på semester i morgon och skjuta upp fucking jävla kuk-ILU:s uppgifter till nästa vecka. Idag slogs alla rekord. Igen. ILU är motsatsen till Usain Bolt. Han slår alla världsrekord han kan, medan ILU och dess medarbetare slår alla bottenrekord de kan.

Först en två timmar lång genomgång om vad som ska göras resten av terminen där begreppet ostrukturerad inte bara fick ett ansikte utan också huvud, hals och typ en sån där enorm kropp som han mexikanen på tv som var fetast i världen hade innan han dog. Därefter skulle jag hämta ut en tenta som jag skrev för en månad sedan på expetiditionen, som enligt ett anslag på dörren håller öppet mellan kl 12.30 till 14.00. När jag kom dit vid 13.40 var den stängd. Ett annat anslag förkunnade strängt att tentor BARA får hämtas ut under expeditionens öppettider. Och så förväntar de sig att studenterna ska vara professionella och lämna in saker i tid.

Då gick jag hem och sov istället och jag drömde om hur jag *censur pga av FRA* och sen fanns inte ILU mer.

Så jag drar väl till London istället. Jag ska inte ägna en enda tanke åt den där Uppsalas mest oprofessionella institution. Bollocks to ya!

Later.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var i alla fall värre på MDH...

Sandy Francisco sa...

HAHA! Hat at ILU! Jag trodde att jag hatade ILU efter Larares Arbete A, men efter forra terminen insag jag att det jag kande for fyra ar sedan endast var stark avsky, som under forra terminen snabbt utvecklades till rent hat.