söndag 16 november 2008

Äntligen riktig utbildning

Hej,

Hur mår du? Jag mår bra.

Igår var jag i Västerås och hade styrelsemöte i supporterklubben. Det var trevligt och jag var fortsatt duktig och höll mig nykter. Den vita månaden är det nya svarta. Try it, you'll like it (Hannes).

Idag har jag inte gjort så särdeles mycket. Har mest ägnat mig åt att ta det lungt samt att börja fokusera på min Verksamhetsförlagda Utbildning som tar sin början i morgon. Jag är som vanligt placerad in the middle of nowhere så bussen går kl 07.00 och busskortet kostar facila 990:-. Men jag klagar inte, för det här ska bli sjukt mycket bättre än ILU. Har jag nämnt det? Att ILU är heeelt värdelöst? Om inte så vill jag bara säga att ILU är den sämsta utbildningsinstutitionen the world has ever seen.

Det enda orosmolnet är att jag inte har fått tag i min dataanalfabet till handledare då hon vägrar svara på mail. Instabilt. Folk som inte svarar på mail really grinds my gear, som Peter i Family Guy hade sagt. Detta särskilt som att jag lider av telefonfobi sedan Imperialgate.

Nu ska jag läsa på om vad jag egentligen ska göra under praktiken. Det måste ju i alla fall verka som att jag är förberedd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prövade en gång att dricka cola på krogen.
Efter att den femte personen kom fram och frågade om varför jag dricker cola tänkte jag:
Aldrig mer.
Oslo blir rätt vitt dock.
Iaf tills jag har fått jobb. Då ska det firas.