torsdag 13 november 2008

Moving on

Nu är jag bara halvt handikappad. Min gamla mobil har efter viss modifiering med upplåsning och fixande av nytt simkort och laddare fått nytt liv. Men fy fan vad dålig den är jämfört med min riktiga.

Det var dock intressant att se hur många nya vänner jag har skaffat under det senaste året. De senaste SMS:en som låg i inkorgen från december -07 var från Esh, Hannes, Björn, Ella och Luks. Det hade lika gärna kunnat vara förra veckan. Inte för att det är något fel på dem - tvärtom. Det är något rätt med dem. Tur dock att jag hade en massa nummer sparade på den gamla mobilen, för det är ju nästan det som är det jobbigaste med att bli av med luren.

What else is new? Well. ILU är som ILU är fast mer diffust och frustrerande än vanligt och det har regnat konstant i en vecka. Häromdagen såg jag en skäggig man samla in två ex av varje djur och stänga in dem i en enorm båt. Bör jag bli orolig?

Denna verklighet i kombination med min stulna maskinpark har haft en minst sagt dämpande effekt på humöret under de senaste dagarna. Jag har inte helt kommit över Imperialgate, men det går åt rätt håll. Det är bara att påminna sig om det bara var en materiell förlust.

Imorrn ska jag på teater. Ola Rapist är med och det kan ju bli kul.

Inga kommentarer: