onsdag 26 november 2008

Dygnsrytm är inte min grej

Jag borde ha gått och lagt mig för två timmar sedan, men ändå sitter jag uppe och gör...ingenting. Problemet är att jag inte kan varva ner ordentligt. Och att alla bra tv-program börjar senare på kvällen. Och att Esh gärna använder sin dator när han är vaken, vilket rimligt nog leder till att jag får använda den först när han går och lägger sig (han har en normal dygnsrytm).

Jag vet hur trött jag kommer vara i morgon, men å andra sidan skulle jag vara trött även om jag gick upp klockan elva. Jag är som Jajje - blir alltid trött.

Kanske lika bra att jag går och lägger mig ändå. Men samtidigt vill jag inte missa Jon Stewart på Kanal 9.

Och det var här alla blev avundsjuka på Axels otroligt spännande och omvälvande liv.

Fast nu började Nickleback spela på Jay Leno. Det tar jag som ett tecken från ovan och verkligen rundar av den här dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dygnsrytmer är kul. men om två-tre år kan du inte sova längre än till halv 9 oavsett när du går och lägger dig. Skittråkigt är det men man får massa extra tid framför datorn/tvn.

Anonym sa...

Love skyller sin halvnio-sömn på åldern, det var snällt av honom, jag trodde han skulle skylla på mig!