måndag 24 november 2008

Likheten mellan Esh och Uppsala

Båda är insnöade.

Hahahahaha. Ha.

Lång dag. Först vik på VFU:n då min handledare var tvungen att gå hem och bajsa och sedan fotbollscup, där vi bland annat slog Sirius med 1-0. Det var inomhus om någon undrade och min vana trogen gick jag fram som en ångvält. Därav smärtan i bena just nu.

I övrigt hade jag en väldigt lugn och städad helg. Städade lite, svor över mitt kära Arsenal, hängde med Dennis och Jaypimp. Och den var vit. Päronsoda var det starkaste jag dröck, som man säger i Uppland. Jag kan också meddela att Epic Movie inte var så bra som man kan tro.

Till sist vill jag skicka en hälsning till Dell. SKICKA DATORN JAG BESTÄLLDE FÖRRA SÖNDAGEN GENAST! Era asgamar och lata IT-nissar. Hur svårt kan det vara att bara skicka en dator? Det är väl knappast som på Max att de tillverkar datorn efter att man har beställt? Sopor.

Imorrn lovar jag att göra en fullständig analys över min bror Hannes. Jag ska fokusera på att förklara varför han är en hycklare av sällan skådat slag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag visste att jag skulle straffas för det där men det var en så lysande comeback att jag var tvungen.
Men du får skriva om min klantighet om du vill myn lylla gotte.