lördag 1 november 2008

The trees still green in November

Vad fan hände igår egentligen? Plötsligt var klockan sju på morgonen och Kalle var inne i Esh rum och placerade en banankartong (det är ju bara tre månader sedan jag flyttade in här) på en strategisk plats. Det ska jävlar i mig mycket till om man fortfarande ska vara vaken när det blir ljust och månaden är november. We're the trees still green in November.

Men det var en bra kväll. Den gick i spritfestens tecken utan att det spårade totalt. Sånt gillar jag. Axel vuxen nu. Han kan dricka sprit utan att bete sig som ett helyllemongo. Axel bra. Sammanfattningsvis en klassisk hålla käften, dricka sprit. Bortsett från att vi inte höll käften.

Idag är målet att gå till fucking O'Learys för att Arsenals match går på en obskyr kanal som min jävla leverantör Tele 2 vägrar ha med i utbudet, och att inte se matchen är ju knappast ett alternativ. Jag är som bekant oerhört skadad när det gäller Arsenal. En normal människa skulle nog kalla mig besatt. Å andra sidan är det det ni som e dom konstiga, det är jag som e normal.

Nu kommer jag inte på någon mer skiva/låt att bygga ett stycke runt, så jag lägger av. Ni fattar ingenting.

Inga kommentarer: