onsdag 24 mars 2010

Dagens sifo

Det blev inte så mycket gjort igår efter den effektiva inledningen. En av mina patenterade tupplur extended version slog undan benen på mig, och efter den var det inte tal om att göra ett enda något. Mer än en tjock gryta köttfärssås. Men inget mer skolrelaterat i alla fall.

Det tänkte jag ta itu med idag, efter en sväng ut till Heby och några vikarielektioner. En av mina patenterade tupplur extended version slog dock undan benen på mig, och efter den var det inte tal om att göra ett enda något.

Jag funderar dock på att gå och träna, men eftersom att träningen är slut tre kvart före midnatt samt att jag ska kliva upp vid fyrasnåret i morgon bitti vet jag inte hur genomtänkt det känns. Å andra sidan kommer jag knappast vara sömnig efter eftermiddagens vilfiasko, men jag avvaktar ett litet tag till med beslutet.

Just nu är det 60 % - 40 % i nejsidans favör.

Inga kommentarer: