måndag 18 augusti 2008

Hon är så oskönt sund

Jag minns att jag har haft ett ganska hätskt utfall mot Susanna Kallur för kanske tre år sedan, då hon satt uppklistrad överallt och gjorde reklam för müsli eller bröd eller flingor eller nåt. Jag störde mig på att hon såg så sjukt sund och vältränad ut, medan jag såg osund och otränad ut efter ett års studentliv utan ett enda träningspass.

Kan fortfarande störa mig på att hon är så vältränad och att jag är så otränad, men jag har lärt mig leva med det vid det här laget. Det jag dock inte visste är att hon verkar vara mer än lovligt korkad.

För visst är det så, på 100 meter häck, att man ska ÖVER häckarna och inte under dem? Det vet ju till och med jag och jag håller inte ens på med friidrott. Säger som Luks: Märkligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är fortfarande lite besviken på att planchen med denna donna bortsorterades i flytten. Jag hade jobbat hårt för den på Gränby Centrum...

Och vårt fosterbarn sedan, på 6:e plats!! Det går utför

Anonym sa...

Jag tror att Sanna var skadad så de lät Jenny springa istället. Chansningen höll inte...