torsdag 14 augusti 2008

Vars bokar man massage?

The pain. Oh the pain.

Jag spelade match i går. Senaste gången jag gjorde en fotbollsträning var på sin höjd i maj. Det är med andra ord inte konstigt att exakt varje muskel i min arma kropp värker nu dagen efter kvällen före. Har till och med träningsvärk i armarna då jag tog hand om upp till tio inkast i går.

Men det var trots allt en bra match med Södramått mätt och vi klarade kryss. Jag var oerhört nära att ådra mig kramp i slutet av matchen då jag helt tog slut. Frågade domaren hur långt det var kvar av matchen och när han sa att det var 20 minuter kvar trodde jag han skämtade. När han efter vad som kändes som en timme sa att det fortfarande var fyra minuter kvar grät jag inombords. Utombords gjorde jag en glidtackling till, samtidigt som jag bad till Oden om att slippa kramp.

Nu ska jag fortsätta bygga diskberg. Det har jag inte fått göra sedan 2006 and I fuckin love it.

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG!

Det värker i hela min kropp OCKSÅ efter att ha tränat första gången sen i maj OCKSÅ!

Och jag bygger OCKSÅ mitt första diskberg sen mycket lång tid tillbaka OCKSÅ!

OCH SÅ undrar jag OCKSÅ var man bokar massage! OMG OMG OMG!

Shit, det är som att du skriver om mitt liv OCKSÅ! *rädd*