söndag 31 augusti 2008

Usch så rövt jag mår

Man mår som man förtjänar brukar det heta. Men jag vet inte vad jag har gjort, mer än att dricka oerhörda mängder algagol, för att må så här dåligt. Dagen har ägnats åt sömn. Det är ungefär alles. Mat vill jag inte ens tänka på ännu, och då är klockan sju.

I går var jag också lite sliten eftersom att det var fredag i fredags. Men det var inte värre än att en pizza - Esh åt tre stycken - löste det problemet. Sedan kunde man dricka öl igen.

Vi tillbringade eftermiddagen framför dumburken där det rasade Premier League. Björn och Elin dök upp och sedan tittade även Jajje och John förbi. Deras exempel följdes av Kartoteks-Malin, hennes skånska vän, Jesper och Lill-Esh. Och Strandberg.

Det var en salig samling som gjorde sig redo för Vdala med andra ord. I och med att Arsenal enkelt vann mot Newcastle var stämningen på topp.

På Vdala träffade jag en hel del gamla bekanta, som exempelvis Karl von Essen. Särskilt roligt var det att springa på Anton från Linköping, som jag inte har träffat på en herrans massa år.

Nu ska jag fortsätta försöka sluta må så himla rövt och därefter gå och lägga mig. I morgon börjar plugget - det ska bli kul. Not.

Inga kommentarer: