torsdag 8 oktober 2009

Hann han? Han hann inte, han

Tillbaka på jobbet och det funkar ganska bra. Visst är jag trött och så, men det är man ju alltid som Jajje brukar säga. Så det funkar. Men det är lätt att bli stressad över saker som jag borde ha gjort, men inte har haft möjlighet att göra när jag var hemma. Jag har emellertid beslutat att inte bry mig om att deadline var förra veckan och det får bli klart när det blir klart.

Det är en sund inställning, säger dom på jobbet. Så det är ingen press.

I tisdags firade jag min (och Kennets) födelsedag. Sara kom från Linköping och bakade prinsesstårta efter mitt önskemål, och den blev extremt god. Esh lagade minst lika god chili con carne i två stora grytor. Sedan kom Jajje, Hannes, Björn, Elin och Becks förbi och kalasade på härligheterna samt fick ett glas av husets röda. Det var en mycket trevlig födelsedag.

Tack för alla gratulationer för övrigt, både i form av samtal, SMS och Facebooksmeddelanden.

Sedan dess har fokus legat på trötthet/husmanskost. Jag är naturligt nog väldigt seg när jag kommer hem från jobbet, men igår och idag har jag och Sara varit ute och gått i alla fall. Lite motion är ju aldrig fel. Igår lagade jag köttfärslimpa (Axels meatlove) och nu blir det raggmunk. Lite husmanskost är ju aldrig fel.

Nu hinner jag inte skriva mer.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Raggmunk is the shit. De blev så goda att Love aldrig ens fick smaka.

king kolo sa...

Haha. Lätt hänt.

Joel sa...

Överdriva med sylt.