lördag 29 maj 2010

Helg med Helge

Läser på Internet att kräftgången fortsätter för Södra Upsala, även när jag inte är med och fuckar upp backlinjen. Igår var mina lagkamrater i Knutby av alla jävla ställen och förlorade med 3-1. Säsongen är en rejäl missräkning så här långt med bara en vinst på de sex första matcherna, och nu ligger vi dessutom på jumboplats. Det värsta är att det knappast hade varit bättre om jag hade varit med, med tanke på mina insatser i de två matcher jag har spelat.

Men det är en liten tröst att Södra inte är först med att ha torskat i Knutby.

Had to do that one...

Har just spikat Melodikrysset helt på egen hand och med lite hjälp av han Google. Sara (Andersson, inte Svensson - vi har släppt Knutby nu) kommer inte tro mig när hon kommer hem från jobbet, så nästa vecka måste jag vinna Melodikryssetklockan som bevis. Det är fan min tur nu.

Idag ska jag på 60-årsskiva och fira min pappa. Det ryktas om fullt hus i Lambot, så det blir säkert kul. Men först ska jag lyssna på Tysklands bidrag till Schlager-EM. En skämslåt så god som någon skämslåt någonsin har varit.

Inga kommentarer: