torsdag 3 juli 2008

King Kolo rasar mot bloggtorkan

Är inte en del folk här i högerspalten fullkomligt värdelösa på att uppdatera sina bloggar? Frågan är om de har förstått poängen med en blogg?

Eller är det kanske jag som har missförstått poängen med att blogga? För regeln verkar ju tydligen vara att ha en blogg, men aldrig uppdatera den. I så fall ska jag skärpa mig och dra ner rejält på uppdateringstakten.

Jag begär inte mycket, men några rader då och då om vad bloggaren sysslar med, hur denne mår samt kanske någon fin liten provokation sådär till helgen vore väldigt uppskattat.
Ni måste tänka på att jag sitter framför nätet större delen av dagen i och med att jag har ett slappt jobb, samt saknar liv utanför detta. Därför, som en god gärning mot mig, uppdatera!

Kudos dock till Lander, Hannes och i alla fall Kerstin (byt namn på bloggen - Love känns fruktansvärt inaktiv). Ni hjälper mig slå ihjäl i alla fall några minuter på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag har jag skrivit tre inlägg åt dig, borde ta åtminstone 10 minuter i anspråk.

Anonym sa...

I for that I certainly am grateful.