måndag 13 oktober 2008

Sköna söndag

Det blev något av ett personligt bloggrekord igår. Fem inlägg fördelade på två bloggar. Man får uppenbarligen en hel del gjort när man inte festar bort sitt liv, eller spelar fotboll i små samhällen i Norduppland. Bakissöndagar är härmed ett minne blott.

Nä, jag tror inte heller på det där.

Men det var jäkligt värt med en helt ledig dag. Jag hann med en städning modell större, få iväg en massa mail, hänga lite med Dennis, en löprunda, laga mat samt kolla på partiledardebatten på mitt favoritprogram (om man inte räknar Arsenalmatcher på tv) Agenda. Maria Wetterstrand var bäst och Göran Hägglund var som vanligt sämst, i hård konkurrens med skolmajor Björklund och Liverpool-Ohly.

Idag hade jag tänkt vara fortsatt tyskt effektiv, men eftersom att jag tyckte det var en bra idé att kolla på Saturday Night Live-klipp till klockan 03 i natt var en good old lie-in ett mycket bättre alternativ så där på morgonkvisten. Jag tänker att jag kan lösa det där med skolarbetet i morgon istället, eftersom att det aldrig är för sent att skjuta upp något du kan göra idag till imorgon.

Till sist. Hannes, idag är det den trettonde oktober.

Inga kommentarer: