söndag 6 april 2008

John Smehf

Ni som känner mig vet att jag hatar alla engelsmän som inte kommer från London, och efter att ha träffat på Liverpoolsupportrar har jag ingen, inte en enda, jag snackar noll, fuck all, anledning att ändra mig.

Folk från norra England är som folk från Skåne - i de allra flesta fall jävligt osköna. Liverpool, Manchester, Middlebrough - ni är de nya Malmö, Helsingborg och Kristianstad. Fy fan i helvete, för att vara ovårdad i munn'n, vad tungt det måste kännas.

Det är konstigt med det här geografiska motsattsförhållandet - i Sverige är det Norrland som är skönt-, men mina läsare har å andra sidan aldrig beskyllts för att bry som intellekt och dylikt. Varför starta nu, you Christianos?

Nä, Liverpoolsupportrar är nog de mest osköna människor England har att erbjuda. Det är väl antagligen ironi att det är just Liverpoolsupportrar som ofta är fruktansvärt osympatiska i Sverige också...

Nej, förlåt, just det, det är ju dom som är det mest ödmjuka världen någonsin skådat. Jag glömde.

Det här inlägget har inget att göra med två 1-1-matcher i rad på Emiraten när Pool gör allt för att döda fotbollen som idé. Jag hatar allt ändå. Inga problem. Fuck off, bollocks, you're a whore.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte så bitter... Igår skapade Liverpool mer med sitt B-lag än vad Arsenal gjorde, såg inte så destruktivt ut. Arsenal är inte bättre just nu och inte deras supportrar heller... Lycka till på tisdag!

Anonym sa...

Jag håller med Karl-Hendrik.