torsdag 30 juli 2009

I väntan på London

Det har varit två grått omotiverade dagar efter att Sara åkte hem. Har mest ägnat mig åt att sova efter jobbet och träna. Men nu är det snart helg så då är det dags att rycka upp sig. Inte för att jag har något inbokat i helgen ännu, men ändå. Tänk på helgen så att du helgar den, som det tredje budordet framhärdar.

Annars börjar jag ställa in siktet på London, UK nu. Åker över på måndag kväll och tar en Stella, gör intervjuer med ännu ej bekräftade Arsenalspelare på tisdag och kanske tar en Stella på kvällen, samt åker hem, efter någon lunchpint Stella, på onsdag. Inte semester, men snudd på. Synd att jag åker själv bara, men det ska väl ordna sig på något sätt. Det lär väl finnas tv på hotellrummet om inte annat.

Det ska bli kul att åka till London igen, det var ett tag sedan. Och med tanke på min oklara situation i höst kan det dröja innan det är dags igen.

Jag hoppas på att få intervjua Robin van Persie. Eller Nicklas Bendtner kanske, han verkar vara störd så det skulle vara underhållande.

Nej, det här var ett oengagerat inlägg. Nästan nere på Hannes nivå.

Inga kommentarer: