måndag 3 augusti 2009

Up, up and away

Jo, det är allt lite resfeber nu. Sitter och funderar över vad jag behöver ha med mig. Det är det absolut nödvändigaste som gäller, för jag reser oerhört lätt. Bara handbagage, och detta tas till stor del upp av datorn, för den måste ju med.

Planet lyfter om några timmar och jag ser fram emot att komma iväg. Det är dock något störigt att jag fortfarande inte har fått något besked om när prylen börjar i morgon, men det ordnar sig säkert. Eftersom att allt alltid löser sig.

I kväll ska jag dock hålla mig väldigt passiv. Etapp ett är att hitta hotellet, och sedan är det klart att jag ska unna mig en pint på någon trevligare pub. Men det är tidigt sänggång som gäller, för i morgon måste jag vara på hugget.

Då sticker jag då. Laters.

Inga kommentarer: