torsdag 20 augusti 2009

Jag, Dwight, och min bror Gareth

Kerstin skrev ett roligt inlägg där hon jämförde min bror Love med allt från en tecknad gitarrkille till Gareth i engelska The Office. Jag skulle inte påstå att likheten är slående.

Det slående i historien är dock att Sara för bara några månader sedan jämförde mig med Dwight i amerikanska The Office. Gareths motsvarighet med andra ord.

Jag och Love är uppenbarligen ganska lika, även om en ocean (Atlanten) ibland skiljer oss åt. När det gäller att bli jämförda med den nördigaste och mest skruvade karaktären i The Office tror jag dock att vi är rörande överens.

Även om vi är hedrade så älskar vi det inte.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Erkänn att han var lik gitarrkillen iaf! Jag vet att Gareth är en liten stretch, men som sagt, det finns andra bilder av Love där likheten är tydligare.. Lite samma stirriga blå blick. =)

Sen kan detta mycket väl vara ett resultat av att jag är hemma ensam och har tråkigt.

The Artist Formerly Known as King Kolo sa...

Jag kan hålla med om frisyren. Längre än så går jag inte. Vi arbetsplatspsyochon håller ihop!

Diamond Champagne sa...

uppskattar inlägget.

Loke sa...

Tack!