lördag 6 december 2008

Dekadensen så svår

  • 40 skadade på technofest
  • TV: ”Idol”-tårarna
  • Avril räddade Alice
  • Robin upprörd: Det känns skit
  • ”Jag menade inte att stjäla något”
De fem översta nyheterna på Sveriges största nyhetssajt en vanlig fredagsnatt i december. Tre nyheter om Idol. En om OJ Simpson - vadå 90-talet? - och en om Göteborg.

Varför reagerar inte folk? Borde inte någon säga ifrån att dessa nyheter inte betyder ett enda någe? Panik är fel ord, men jag känner stor uppgivenhet. Det här är inte ok. Det här är fel på så många sätt att inte ens Steven Hawkings kan räkna dem. VEM BRYR SIG OM DETTA SKRÄP?

Ville bara dra en gräns och statuera min opinion. Dessutom måste jag sluta besöka Aftonbladet.se. Min norske bror har fortfarande alltför stark påverkan på mina surfvanor.

Inga kommentarer: