onsdag 3 december 2008

År 0

Den kristna tideräkningen utgår från Jesu födelse. Muslimerna utgår från året då Mohammed flydde till Medina. Jag, som är fundamentalistiskt profan, utgår från idag. För idag var dagen då Schenker levererade. Nu är datorn hemma. Det är lycka i en liten wellpapplåda.

Nu har jag ägnat hela eftermiddagen åt att styra upp länkarna i webbläsarlisten (jag tog ledigt från VFU:n för att "planera" idag) och jag har även börjat uppfostra lösenord och användarnamn på en hel massa sajter. Jag börjar långsamt vänja mig vid Dell Studio. I think this is the beginning of a beautiful friendship.

Nästa steg blir att lägga in musik. Det skall bli mig ett sant nöja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, Gott nytt år då, och god fortsättning!

The Artist Formerly Known as King Kolo sa...

En får tacka.