onsdag 31 december 2008

Ett år med King Kolo - Gott nytt!

I morgon, på självaste nyårsdagen, fyller King Kolo ett år. Jag vet att det är en stor händelse, men att ni ska fira det med fyrverkerier över hela världen är alldeles för mycket.

Jag lovar att sammanfatta året med en best of 2009-lista endera dagen, men för tillfället har jag bättre saker för mig än att knåpa ihop en sådan. En blogg utan en åretslista är ingen riktig blogg. Så är i alla fall jag uppfostrad. Vilket också påminner mig om att göra en liknande lista till min Arsenalblogg. Ballacks. So many commitments, so little time.

Det nya året firas in med den alldeles oemotståndliga Sara och hennes vänner, innan vi beger oss till Per och möter tolvslaget tillsammans med typ alla jag känner som befinner sig i LKPG för tillfället. Jag räknar med en dylik utveckling. Jag är han den orangea.

Detta var King Kolos första år. Nu kommer år två - lite finare, lite bättre. Häng med!

Ett synnerligen gott nytt år tillönskar jag er, mina välartade läsare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt hår axel! Och visst är en blogg komplett utan best of. Jag antar utmaningen. Puss o kram!