lördag 6 december 2008

Öl är gott

Den vita månaden är död. Länge leve den vita månaden.

Igår tog jag det enhälliga beslutet att bryta min vita månad - som blev 25 dagar lång. Kalle kom över med en påse öl och så satt vi och ljög lite och lyssnade på musik som jag illegalt laddade ner gratis utan att betala. Det var dock oerhört städat jämfört med hur det kan se ut när jag och Kalle går loss.

Men det ska erkännas. Vid kl åtta i morse vaknade jag av en sprängande hufvudvärk. Det var mycket ovärt. Fyra timmars sömn till var dock det som krävdes och så var jag fit for fight igen. Mitt beslut att sluta gå på nationernas klubbar står dock fast ett tag till. I alla fall året ut.

Nu ska jag gå till O'Learys med Fred the Head och Smögen. Arsenal får jävlar i mig se till att vinna den här gången, för det brukar laget aldrig göra när jag går dit. Kanske unnar mig en öl eller två.

Inga kommentarer: