söndag 7 december 2008

Så gick ännu en lördag

Det blev en småtrevlig lördag i går. Inledde a la mjukstart med lång sovmorgon och följde sedan upp med en längre surfrunda innan det blev O'Learys med Fred the Head, Smögen och två av deras polare. Då Arsenal vann var allt frid och fröjd och det var gott att få en Heineken igen.

Efter matchen mötte Arbetar-Esh upp och vi gick förbi Dennis, skrämde slag på lille Isac när vi stövlade in i lägenheten och hängde där ett slag.

Jag snodde med mig ett gäng fina fulöl från Dennis och knatade bort till Kantorn där Fred höll en grabbig förfest. Vad är det med Kantorn och grabbighet förresten? Jag har nästan aldrig varit på en förfest därute där tjejer har varit inbjudna. Uppsalas hockeygrabbepicentrum tvivelsutan.

De andra på festen hade köpt förköp till nation, men eftersom att det bara är bögar som köper förköp kände jag av kön till Smålands ett ytterst kort tag. Sedan kom jag på hur oerhört mycket det suger att stå i kö samt hur dubbelt tråkigt det är att stå själv i kö, så jag valde abort mission och gick hem istället. Fick bli en avrundning med en whiskey framför datorn i stället. Gott så.

Idag är målet att skriva texter till Kanonmagasinet samt förbereda en engelsklektion till i morgon. Det finns att göra ikväll med andra ord...

Det ska inte bli kul att gå upp kl sex i morgon bitti. Jag kommer att hata Martina och Olle i Morgonpasset i P3.

Inga kommentarer: