tisdag 14 april 2009

Nu tar vi tag i livet, del en miljard

På grund av olika omständigheter som kan sammanfattas med att jag inte vill åka hem blir jag kvar i Linköping till i morgon förmiddag. Det känns bra att vara kvar ett tag till, men dåligt att åka hem. Dock har jag saker och ting att ta tag i nu, så det är dags att börja plugga mer målinriktat igen. Text ska produceras och resultat ska tolkas.

Igår tog jag helt fräckt ett avbrott i NÖF-tiden och gick och träffade Erik Aspeqvist som gjorde snabbvisit i Linköping på vägen hem från Baltikum. Det var trevligt att ta en kopp i solen på Stora Torget och catcha up lite. Dessutom kom, i tur och ordning, både Elin och Maja förbi oväntat och det var också väldigt roligt. Linköping är, precis som världen, väldigt litet.

På kvällen drabbades jag av någon form av yrsel, men varför vet jag inte. Jag var ynklig, men Sara var snäll och tog hand om mig så efter ett tag blev det bättre. Det hela var obehagligt och jag har inga planer på att få en sådan "attack" igen.

När jag hade skärpt mig och slutat vara mjäkig var det Harry Potter på tv och där jag kunde konstatera att Ron är den mest osköna karaktären. Det har ingenting att göra med att Sara tycker att han är jättesöt. Ingenting alls.

Dagen idag ska ägnas att plugg och åter plugg. Nu tar jag tag i livet. Nej inte nu, men nu! Eller nu! Nej, nu!

1 kommentar:

Hannes sa...

Rons brøder ær ænnu oskønare.
Gingerkids. SICK GROSS!