torsdag 22 maj 2008

All work and no play...

Ute på ARN för fjärde kvällen i rad. Jag har börjat acklimatisera mig för sommaren, men det känns helt okej. Numera är jag ganska gammal i gamet så det här jobbet kan jag tillräckligt bra för att inte behöva tänka så mycket, vilket är postivt i och med att hjärnan har varit på off sedan jag lämnade in min uppsats om vampyrer.

Jag gillar att vara här ute så mycket att jag stannade kvar en timme efter avslutat arbetspass i går. Fast det berodde lite på att Champions League-finalen inte var avgjord när mitt tåg gick och jag ville se straffarna (John Terry, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha). Man kan säga att jag kom för lönen, men stannade för stämningen.

Nu ska jag hämta in 45 lådor med blommor från Malmökärran. Fucking examenstider.

Inga kommentarer: