fredag 23 maj 2008

Off to Västerås

Fredag, lönefredag till råga på allt. Då tar jag mitt pick och pack och drar till Uppsalas systerstad Västerås. Ni vet, Västra Aros, Gurkstaden, Mälarstaden, the home of Niklas Lidström, Pandora och Linda Rosing. Ni ser själva, the place to be helt enkelt.

Vi ska ha konferens och styra upp Arsenal Swedens framtid, och sedan göra Västerås by night. Hoppas på stökigheter. Inte på konferensen utan på efterfesten. Vi återfinns i krokarna av Stadshotellet, ni vet jugendbyggnaden, om någon vill haka på kvällen.

Men innan jag åker ska jag betala räkningar. Det har varit femsiffrigt på kontot i över en timme - det måste åtgärdas. Jag trivs allra bäst när vi är nere på tresiffrigt, för det var någon som sa att pengar inte gör dig lyckligt. En livsfilosofi som jag passionerat har anammat.

Inga kommentarer: