söndag 4 maj 2008

Bildspecial valborg

Uppladdning inför Kvalborg. Per och Kalle chillar. Esh DJ:ar.

Jos på Vdala. Glädje.

En svårt fyllesjuk Esh laddar upp för den stora dagen. Notera folköl 3,5 på nattygsbordet.

Oh Captain, my Captain!

Elin prövar på det klassiska valborgshänget i Ekimenikumparken.

Per och Captain Fantastic i GH-kön. Fanny ser skeptiskt på sin ciderburk i bakgrunden.

Efter fem minuter på GH. Blöt men lycklig.

Dorlene Loves tre största fans i Uppsala. Malin, Anna och jag. T-shirten bytte jag till mig av Kalle.

Say no more.

Jajje och jag. Fernando Torres - Liverpool's number nine!

Valborg, magsjuka och bakfylla är en så här dålig kombination.

Det är ungefär här jag slutar minnas. Frågan är om samma gäller för Rosé-Becks.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du ta på mina nappar?

Anonym sa...

HAHAHA! Underbara bilder. Valborgsdansen! Champagnen! Becks bula! Bandet! Dansen! Vinet! Ölen! Sällskapet!

Becks sa...

Där?? Nä du, de slutade redan kvällen innan.