onsdag 7 maj 2008

Datorn kan dra

Det är märkligt att en liten detalj kan få en att lacka ur totalt. I går var det något program på min dator som kukade till sig och gjorde att några viktiga sidor på nätet inte funkade som de skulle. Det gjorde mig mycket irriterad och sen var den dagen förstörd.

Jag begriper inte att ett sådant i-landsproblem kan få dessa konsekvenser. Men jag hatar att använda explorer, vilket jag nu tvingas göra när jag exempelvis ska uppdatera min Arsenalblogg. Tur i oturen att jag inte har viktigare saker att irritera mig på. Eller det kanske jag har undertryckt någonstans, och detta kanaliseras nu via denna trivialitet. Jag vet inte, jag är inte psykolog. Jag får fråga mina korridorare.

Eller så förtränger jag allt. Det är bra har jag hört.

Och nu blev jag till råga på allt hungrig. U-landsproblem i kombination med i-landsproblem. Vojne, vojne, vojne. Var ska detta sluta?

Inga kommentarer: