söndag 18 januari 2009

Det var värt det

Jag är lite småtrött idag, det ska erkännas. Råkade nämligen vara vaken extremt länge i natt/morse, men det var totally worth it.

Hängde med Jajje på eftermiddagen och det var trevligt att sitta och surra, käka pizza, dricka öl och kolla på fotboll. Efter ett tag kom även Kalle förbi och avlöste Jajje som min övervakare då nattskiftet tog över ställningarna. Ännu senare kom också Dennis förbi, och han sparade ner min resedagbok från Canterbury på datan. Den trodde jag gick förlorad i Imperialgate, så det var fantastiskt att den återfanns. Vi hade lite högläsning ur den och det var underhållande. Jag får fan till det ibland med skrivandet.

Dock inte i det här inlägget känner jag.

Vi kollade på Arsenal, surade för att det nästan blev kryss men blev glada när Arsenal vann. Firade genom att dricka öl och vin. Och en Screwdriver. Sen tror jag inte vi drack nåt mer.

Det var aldrig aktuellt att gå ut på lokal för det var sådär overkligt kallt ute igen och då är det inte rimligt att gå någon som helst stans. I alla fall inte utomhus.

När Kalle och Dennis hade gått hem pratade jag i telefon länge. Det var mycket trevligt.

Idag fortsätter projekt bli-klar-nån-gång-för-satan och jag har två grejer att klara av. En är lätt och en är svår. Jag börjar med den svåra närsomhelst.

Inga kommentarer: