fredag 30 januari 2009

900 pints senare

Det ar pa sin plats med en kortare uppdatering kanner jag. Detta trots avsaknaden av prickar och tradlost internet.

Liverpool var valdigt trevligt och vi blev inte ranade trots alla rykten om tjyvtatheten i den staden. Vi hangde mest i hamnen och pa kvallen kollade vi pa Arsenal som till sist fick med sig 1-1, sa det var vart. Goodison Park var dock en ovard arna. Kandes som 1800-talet och fore matchen fick jag inte kopa ol. Nej det finns inget sammanhang mellan det och att arenan sog.

Igar lag jag lite till med Arsenal nar vi gick rundtur pa Emirates, och det var skont. Sedan var det fest pa Gunners Bar, sen gick jag vilse i Camden och sen hangde jag med fulla skaningar som blev imponerade over att brorsan spelar i Kristianstad.

Sen vaknade jag av att Lander lag i min sang. Det var en extremt surrealistisk upplevelse.

Idag har jag annu inte lamnat hotellet. Jag har anda varit i London sjukt manga ganger forut. Har redan sett allt.

Jag saknar Sverige, eller i alla fall en person i Sverige.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig också...hälsa skåningarna!