onsdag 14 januari 2009

Sven-Otto och jag

Sven-Otto Littorin brukar väldigt ofta prata om människor i utanförskap. Jag tog medvetet klivet ut till utanförskapet för drygt ett år sedan, då jag efter att ha fått min tusende vampyr skickad till mig lämnade Facebook.

Ett år senare känner jag att det här med sociala nätverk är något att satsa på. Jag tycker om att träffa nya människor har jag insett efter att en längre tid hävdat motsatsen - inte för att Facebook leder till så många nya kontakter. Där handlar det snarare om att vårda de kontakter man redan har. Samt att bli bjuden på events, för det har jag inte utsatts för på ungefär ett år.

Jag är dock inte i stånd att ta det här beslutet själv. Vill ni att jag ska gå med igen gör jag det - saknar ni mig inte står jag utanför. Var god och rösta. YES WE CAN!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar Totte och jag.

Kerstin sa...

Jag har bantat bort massor av apps och ignorerar konsekvent alla förfrågningar jag inte gillar. Då är Facebook helt ok.

Anonym sa...

Du riskerar att få selloutstæmpel om du går med. Kanske ær vært ændåe?

Anonym sa...

JAAAA Bara gört! Då kan du få se alla spännande språkresebilder och "hänga med" nu när vi är lite längre bort. Och du behöver inte kasta vampyrer eller bli fan av "Evert Ljusberg", "Coldplay" eller "Trocdero". Det går bra att endast tjvläsa på andras sidor.

Anonym sa...

jag tycker gott du kan stanna utanför. jag vill inte se fler bilder på dig och tama celebriteter som pelé.