onsdag 21 januari 2009

Stress var det ja

Ibland blir jag något alldeles oerhört trött på mig själv. Typ som när jag inte har sett till att ha fått allting inlämnat från en termin, så att man kan bli registrerad på nästa. Jag saknar ett omdöme från min handledare på praktiken, och hinner inte det bli godkänt till på fredag kan jag inte läsa examensterminen i vår. Trots att jag redan har börjat på den.

Blir väldigt intressant att se hur jag överlever om jag inte får några CSN-pengar i vår...

Men det är fortfarande några dagar att spela på, så förhoppningsvis kommer det att lösa sig. Ett jävla stressmoment är det dock i vilket fall som helst. Men jag får skylla mig själv.

Nu tänker jag dock inte oroa mig förrän det jag oroar mig för faktiskt har blivit en realitet, om det nu går så långt.

Ska gå och träna fotboll - inte på grus! - istället och vara fruktansvärt dåligt tränad, samt helt och hållet sakna bollkänsla. It will be fab. Fab I tell you!

Inga kommentarer: