torsdag 28 maj 2009

I morgon är det fredag

Tänk så mycket enklare allting blir när man sover ordentligt. Hemligheten var att byta håll i sängen, alltså ha höve där jag normalt sett har föttera. Då sov jag, inte som en kung, men i alla fall som en njursjuk prins.

Eleverna skötte sig också idag, förutom en som var odräglig. Det var också kul att håna en annan elev som håller på Manchester United och som har hånat mig under hela våren på grund av Arsenals miserabla insatser. Han var ganska spak när jag började vräka mina elaka tirader på honom, men sen sa han att han håller på Barcelona också och då gick firma Hånfulla United-kommentarer i konkurs. Så ska jag också agera vid framtida Arsenalförluster. "Vadå? Jag håller på Hull också."

Vi kan också konstatera att Hannes inte alls är särskilt insatt i världens bästa religion. Detta med tanke på att han har lämnat in ett blankt prov. Uppenbart är att han inte alls har grund för uttalandet om hinduismens förträfflighet och det är ju en klar besvikelse. Var det bara fyllesnack?

Jag utgår från att det kommer att bli en lugn dag även i morgon, men det kommer givetvis innebära att eleverna har alla bokstavskombinationer som finns. Plus några ännu ej upptäckta som bara existerar i Svealand. Men sen blir det helg.

Inga kommentarer: