fredag 26 juni 2009

Vill man vara i tid får man lida ekonomiskt pin

Vad gör man om man, trots klockradio och backup-klocka, ändå försover sig? Lägga ner det här med att sova över huvud taget? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag vaknade klockan 5.57, åtta minuter innan bussen skulle gå. Det var en fysisk omöjlighet att hinna ner till stationen så snabbt, det hade knappt ens gått när jag bodde på ÖG.

Så eftersom att jag var tvungen att komma hyfsat i tid var det bara att se jävligt sur ut och hosta upp de 130:- (I kid not!) som Upptåget tar för att åka de få milen till ARN. Totally worth it. Not.

Det där jag skrev igår om att den 25 juni 2009 inte kommer att gå till historien får jag väl revidera nu, i svallvågorna efter Michael Jacksons död. Alltid är det någon som ska komma och förstöra för mig.

Idag ska jag unna mig saker. Först har jag siktet inställt på en Donkenlunch uppe i Sky City och framåt kvällen är jag ganska säker på att det kommer att sväljas någon form av belgiskt öl. Och då menar jag inte Leffe. Ikväll ska jag dessutom njuta av när Theo och Kieran gör slarvsylta av U21-landslaget. Slarvsylta!

Inga kommentarer: