måndag 2 februari 2009

Ryssland är världens sämsta land

Det hann knappt gå mer än en vecka - nu har det hänt igen. King Kolo har återigen vaknat skrikande på grund av en mardröm. Vad fan är det frågan om?

Den här gången befann jag mig på någon form av grupp(bostad)resa (hmm, jag har ju inte gjort någon gruppresa på jävligt länge - märkligt) och av någon anledning befann vi oss i Ryssland. En huligan jag är bekant med deltog och gick omkring och visade sin stora kniv för alla, och sa att man var tvungen att ha en sådan för att överleva i Ryssland. Då lånade jag den.

Sedan skulle vi gå in i ett hus och jag gick sist - antagligen för att likt en dagisfröken se till att vi inte tappade bort någon, i och med att jag är en oerhört ansvarstagande människa. Just när jag skulle till att stänga dörren dök en man i grön jacka upp på farstukvisten och riktade en pistol mot mig och tryckte av. Jag minns ingen smärta, men jag kastade kniven mot honom drog igen dörren och föll skrikande till golvet.

Sedan vaknade jag upp med 400 i puls, kallsvettig som en hundnos. Det gick ju knappt att somna om efter det. Analys på det? Jag har ingen aning i alla fall.

Idag ska jag försöka köpa en ny mobiltelefon, för min gamla har börjat drabbas av ålderskrämpor. Det kan bli kul. Alltid härligt att uppdatera maskinparken.

1 kommentar:

Anonym sa...

rasist