torsdag 12 februari 2009

Skulle jag ligga med Arsenal?

Det händer att jag får frågan om jag skulle vilja ha sex med Arsenal. Det har hänt fler än en gång och jag vet inte riktigt vad jag ska svara, då det hela är väldigt komplicerat. Låt oss teoretisera det hela (nej, jag kommer inte att gå in på några grafiska detaljer, så du kan lugnt läsa vidare).

För det första. Vem är Arsenal? Detta måste man definiera om man överhuvudtaget ska kunna ligga med vederbörande. Är det laget? Är det klubbmärket? Är det arenan? Hur ligger man med en arena? Ett alternativ skulle vara att ligga med alla som är anställda av Arsenal och rent tekniskt sett är ju det inte omöjligt, även om det skulle vara snudd på ogenomförbart då det säkert är över 1000 personer, män och kvinnor i alla dess former.

För det andra. Vill Arsenal? Nu när vi har rett ut vem Arsenal egentligen är, gäller det att få honom/henne/detta att ställa upp eftersom att bägge parter måste vara överens om en sådan här intim situation. Detta för att undvika missförstånd och sårade känslor. Men hur vet jag att Arsenal vill? Arsenal kanske redan är i ett förhållande - fast det tror jag inte i och med att jag känner till typ allt om Arsenal. Har googlat på namnet och allting samt läst typ allt på hemsidan.

För det tredje. Vill jag? Jag tycker mitt förhållande till Arsenal för tillfället är ganska stabilt och frågan är om man inte äventyrar det hela med ett sådant här äventyr. Jag måste fundera vidare. Och så undrar jag fortfarande hur det hela skulle gå till i praktiken.

Så skulle jag ligga med Arsenal? Jag tror inte det går. Så det är en helt onödig diskussion.

Inga kommentarer: