onsdag 11 mars 2009

Att leva på klippans kant

Som ni vet är jag en jävel på att skjuta upp saker. Samtidigt är jag en jävel på att panikklara av de grejer jag har skjutit upp, så jag antar att jag kommer att få in mitt PM på fredag samt hinna tentaplugga till på fredag. Tur att jag inte behövde åka till Våla idag då åttornas pryo kom som ledighetsmanna från himlen.

Jag är helt tom i huvudet just nu (vadå "just nu"? säger ni) och tänker därför inte skriva mer idag. Jag ska titta på Roma-Arsenal med typ en miljon popsnubbar som Esh av någon anledning har bjudit in. Han måste lära sig att jag inte tycker om folk när det är match, för då måste man hålla på och bete sig.

Istället för att läsa här kan ni läsa segerinlägget på den alldeles oemotståndliga bloggen Diamond Champagne 2000. Extremt bra och intressant läsning. Fast bry er inte om det där med gråtpolisen. Det gäller inte längre, för jag vet att den inte finns.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nära till tårarna har du ju alltid haft.

Anonym sa...

Appropa det har med kant. Jag satt pa en valdigt konstig soffkant haromdagen och i frustration over att inte hitta det passande engelska ordet utbrister jag "but how do you say kant of the sofa"
Sa, nu ar det vart nya favoritord. Du behover inte saga kant dock, utan det racker med edge. Living on the edge.