söndag 22 mars 2009

Min söta lilla dagbok på Internet

Måste bara redogöra för utvecklingen i Den Stora Bildöden 2009. Med hjälp av startkablar fick vi igång Das Auto, så jag kände mig som en riktig Bosse Bildoktorn där ett tag.

Men sedan började Dennis SMS-håna mig för att jag som en "blivande 26-åring klarar av att använda startkablar" och att det jag "åstadkommit är fantastiskt". Ironin lyste igenom trots att jag inte såg några uppsträckta händer i något MMS. Men Dennis är också något så oerhört gammal så han är ju en del av Henrik Schyfferts ironiska generation. Han är så duktig, den gode Debbie Holter, som klarar av att både skicka SMS samt konversera på Facebook. Än hänger han med.

Han rundade av vår lilla mess-röra med att uppmana mig att berätta om kvällens händelser på min "söta lilla dagbok på Internet". Och då är det klart att jag gör honom till viljes.

Om jag har pluggat något idag? Jag var tvungen att gå in på alla hemsidor på nätet två gånger först, så jag hann tyvärr inte. Jag ser ettor och nollor när jag stänger ögonen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han har missat sms-händerna? Det nya nu.
\o/
.|
/ \