onsdag 25 mars 2009

I'm not so tired

Det var röta att jag fick sova ordentligt i natt, för annars hade jag inte pallat den här dagen. Jag klev upp redan halv nio och har suttit på ILU (spräng skiten fort som fan) och skrivit klart min PYT. Det var så tråkigt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Men till slut fick jag in begreppet kadaverdisciplin i texten så då blev jag lite nöjd i alla fall.

Jag kan ärligt säga att VFU-portfolion som PYT:en ska ingå i (du hör ju hur jävligt det låter) inte hör till den bästa text jag har producerat. Huvudsaken är att jag är så gott som klar - behöver bara runda av den med två sidors blablabla. Men det är i sin ordning för detta är just vad ILU (SSFSF) är ute efter. Jag ger dom bara vad dom vill ha. De kan ju inte säga att man ska lämna in en "Mitt livs novell" och sedan dissa kvaliteten.

Röta är ett jävligt bra ord.

Det är också röta att jag ska dricka öl i kväll. Det ska bli môcke gott.

Inga kommentarer: